DARMOWA DOSTAWA
Darmowa dostawa (Paczkomaty InPost) już od 249,00 zł.
Wymiana / Zwrot

Wymiana towaru

Jeśli zakupiony towar nie spełnia twoich oczekiwań — co do zasady przysługuje Ci prawo do odstąpienia od zawartej na odległość umowy.

W ciągu 14 dni od dnia otrzymania towaru możesz wymienić zakupiony towar na inny. Wymiany dokonujemy na zasadzie odstąpienia od umowy sprzedaży i dokonania ponownego zakupu. W celu wymiany postępuj zgodnie z procedurą zwrotu opisaną poniżej, a następnie złóż nowe zamówienie na wybrany produkt dostępny na sklepie.

Wymiana towaru

 

Odstąpienie od umowy — zwrot

Zwrot zamówienia

By skorzystać z możliwości zwrotu towaru, poinformuj nas e-mailowo: sklep@yourbliss.pl lub pisemnie (Sklep YourBliss „Zwrot”, Aleksandrów Pierwszy 180, 23-408 Aleksandrów) o skorzystaniu z prawa odstąpienia od umowy. Zgodnie z obowiązującym prawem, Klient ma możliwość odstąpienia od umowy sprzedaży w ciągu 14dni (do zachowania terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem) bez podania jakiejkolwiek przyczyny. Czas ten liczony jest od momentu dostarczenia przesyłki.

Towar w stanie nienaruszonym, czysty(bez obcych zapachów typu perfumy, papierosy), w oryginalnym opakowaniu oraz z kompletem metek należy odesłać  na adres naszej firmy.

Do paczki prosimy dołączyć formularz odstąpienia od umowy.
Formularz zwrotu możesz pobrać tutaj:

Formularz

W przypadku odstąpienia od umowy Klientowi zostaną zwrócone wszelkie płatności, w tym koszty dostarczenia przesyłki (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Klienta sposobu dostarczenia innego niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez sklep internetowy YourBliss). Płatność zwrócimy niezwłocznie, jednak nie później niż 14 dni od dnia, w którym zostaliśmy poinformowani o decyzji Klienta o wykonaniu prawa odstąpienia od umowy. Możemy wstrzymać się ze zwrotem płatności do chwili otrzymania rzeczy z powrotem. Zwrot płatności zostanie dokonamy przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały przez Klienta użyte w pierwotnej transakcji, chyba że Klient wyraził zgodę się na inne rozwiązanie. W każdym przypadku Klient nie poniesie żadnych opłat w związku z tym zwrotem. W przypadku płatności za pobraniem zwrot środków zostanie dokonany na podany przez Klienta nr konta bankowego.

Jednocześnie informujemy, że nie przyjmujemy żadnych przesyłek wysłanych do nas za pobraniem.

  • Klient ponosi bezpośrednie koszty zwrotu Towaru.

Klient odpowiada tylko za zmniejszenie wartości Towaru wynikające z korzystania z niego w sposób inny, niż było to konieczne do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy.

  • Pamiętaj, że prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje konsumentowi m.in. w odniesieniu do umowy, w której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu.

Szczegółowe informacje na temat odstąpienia od umowy znajdziesz w Regulaminie sklepu.

 

Adres do zwrotu:

Sklep YourBliss „Zwrot”

Aleksandrów Pierwszy 180

23-408 Aleksandrów

Facebook
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl